vart tar alla dagar vägen?

känns som om jag sover bort alla, är helt död när jag kommer hem från jobb och klarar bara inte av att hålla mig vaken. Blir nästan alltid en power nap och det resulterar ju alltid i, i att man inte kan sova på kvällen istället och så fortsätter den onda cirkeln. Är nog bara att konstatera att jag är en kvällsmänniska och inte en morgonmänniska.
Men nu är det en dag igen sen tar jag långhelg med betald fredag, känns riktigt nice måste sägas.
Dock väntar tandläkaren i morgon igen, men ska nog gå bra. Ska bli skönt att få det där överstökat nu.
dock tror jag inte min plånbok känner samma entusiasm.
.
.
Har i det sista tänkt mycket på allt det där som finns där hemma och insett att jag längtar sjukt mycket hem.
Så för min del får julen gärna komma snart. Behöver kärlek & energi!
.
.
.
- för det var sommar, sol & midsommar.
.
.
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0