whooopaaaaa

Sanna mina rd hur fort tiden går, redan måndag igen och innan man hinner blinka så är det helg. Förstår inte riktigt hur det går till men aja, är bara att hänga på.
.
.
Har sen sist jag skrev hunnit med att besöka min värsta mardröm, nämligen tandläkaren. Insåg att det inte funkade längre då jag upptäckte hål nummer två, då var det helt enkelt bara att ta tjuren i hornen och ringa och boka tid. Gick och gruvade mig i dagar för detta besök. Då jag inte har speciellt goda minnen av tandläkare från förr. Men kan berätta för er att tandvården här är så mycket bättre, visst det kostar mer här men med tanke på den tandvården man får så är det definitivt värt det. Här känner man sig trygg när man kommer in till tandläkaren, är ju mer än vad man kan säga om Svärdsjö tandvård.
I ärlighetens namn så kommer jag aldrig i hela mitt liv sätta min fot på Svärdsjö tandvård igen, värsta tandvården jag någonsin upplevt, förstör mer än vad de gör nytta så nej tack.
.
.
Nog skrivet om tråkigheter.
.
.
I helgen var vi på bursdagsfirande hemma vid Andreas och det var riktigt, riktigt trevligt måste jag säga. Många nya ansikten och det är alltid lika trevligt att lära känna nytt folk. Blev ett hedundrande kalasande som avslutades med matlagning hemma i lyan. Dagen efter var dock bland de värsta jag upplevt och inte för att jag var bakfull, nej för dessa "kvinnliga" besvär som dyker upp allt för ofta enligt min mening, så söndagen spenderades i ett lamt tillstånd av värktabletter i fosterställning. Men överlevde även det, så idag är jag glad över att bara finnas till.
.
.
vill känna den där känslan som får en att tro att man är odödlig, ahh just precis den.
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0