En helt vanlig torsdag.

Vankandes hem genom byn går jag med blicken rätt ner i gatan, inte för att jag inte vill träffa på någon eller se någon utan nej enbart för att jag inte ska bli frestad utav allt fint som finns i skyltfönstren, har skött mig fruktansvärt bra denna månad och tycker faktiskt jag förtjänar att få känna mig lite stolt över mig själv :)
Torsdag idag och det är lika med lil lördag, dock inte för mig, ska upp på jobb tidigt i morgon så ikväll blir de bara en hemma kos kväll och i ärlighetens namn känns det riktigt skönt. har ingen ork eller lust att förtära alkohol och mingla runt bland folk, ovanliga ord för att komma ifrån min mun men ack så sanna en dag som denna.
Nu blir det att ta tag i "ta tag listan", den tycks dessvärre aldrig ta slut....


Love / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0