Du vet när det känns rätt

och då känns allting bra.

Hytteturen kunde nog inte ha kommit mer lägligt, känner speciellt det nu i efterhand. Har fått helt ny energi, har satt upp nya mål och känner att jag har motivationen till att sträva efter dessa. Denna helg gav mig tid till att känna efter, tid till att hitta tillbaka till mig själv, helt enkelt tid till att bara vara mig själv. Och i grund och botten är det ju där jag hör hemma, men vet att jag skulle dö av trisstes om jag jämt befann mig där, men skulle nog inte skada om jag tog mig tid att göra liknande utflykter lite oftare. För som Emma sa: - Denise, jag har nog aldrig sett dig så lycklig.

Som ni förstår så var denna hyttetur riktigt lyckad, planerna var väl egentligen att vi skulle vara flera, men eftersom i prinicp alla bangade så blev vi bara 4st, och det som chockerade mig allara mest var hur jäkla roligt vi 4a hade, var riktigt längesedan jag hade så roligt. och det bästa av allt, man behövde inte bry sig ett skit i hur man såg ut eller om tid och rum - vi skrattade, levde & njöt - all kärlek till er <3


Är man i buschen så är man.




söta som socker!

Kärlek/ds


Kommentarer
kicki-kannin

Så koselig skreve! Og turen var dritbra <3

2012-05-03 @ 23:47:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0