What a Beautiful Morning


Vaknade vi sju i morse till strålande sol, försökte somna om men till ingen nytta. Så bestämde mig för att fånga dagen istället för att sova bort den. Och för en gångs skull tog jag mig tid och käkade en rijäl frukost och i ärlighetens namn var det fantastisdkt gott. Drog på mig tränings outfiten och begav mig ut på en lång och härlig promenad så här i förmiddags solen, hann även med att besöka Einar och resten av gubbgänget på Geheb, de gubbarna de vet hur de ska få en att skratta iaf, jag hoppas jag kommer leva som dem när jag blir pansionär, de verkar ha det riktigt gött!


passade på att ta lite bilder under promenad, änt de härligt så säg.






Önskar er alla en fantastisk dag!
Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0