Det kallas helg

Nu tar jag helg med en härlig känsla i kroppen, vet inte riktigt varför men idag är en sån där dag då allting känns möjligt, en riktigt bra start på denna helg helt enkelt.
Har vart en riktigt fin sommar dag idag så det har vart rätt stilla på jobbet, de få som fortfarande har semester njuter väl av den på annat håll så att säga. Men kan vara skönt att ha några sånna dagar också och kanske speciellt just nu i dessa tider då det kommer in en massa nya varer hela tiden.Så jag och Elin har sprungit runt hela dagen idag och prövat en massa nya skor som har kommit, tänk att man kan falla så handlöst pladask för ett par skor, på sätt och vis måste väl det också vara kärlek, eller?
 
På tal om kärlek så måste jag bara berätta om en incident som utspelade sig på jobbet igår.
En karl kom in på eftermiddagen och vi alla kollade väl lite extra på han ( då det endast finns tjej skor och väskor i butiken ) Så frågar Lene lite fint om hon kan hjälpa han med något och så säger han:
- Ja det skulle du kunna göra, jag gick nämligen förbi här utanför precis och kom på att min tjej hade vart in här för några måander sen och sett på den där väskan och hon tyckte väldigt mycket om den, så tanken slog mig att jag skulle köpa den till henne som en liten överaskning och samtidigt visa hur mycket hon betyder för mig.
 
Alltså jag blev helt till mig, hur vackert är inte detta. Den mannen bevisade verkligen att det faktiskt finns några riktiga guldkorn där ute - tack för det!
 
 
 
En kvinna jag saknar väldigt mycket en kväll som denna, nu när nio bio tiden är inne och allt!
hoppas ni har det bra i storstaden och att ni njuter av livet och av varandra - puss
 
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0