tirsdag tjugoförsta augusti tvåtusentolv

Äntligen har datorn kommit. tusen tack M & P för paketet, det gjorde en fantastisk dag bara ännu bättre! - love.

Det har gått en tid sen sist, på gott och ont. Trodde jag hade hittat mig själv och mitt kall här i livet men vissa dagar känner jag mig bara helt splittrad. Vad vill jag egentligen med mitt liv?, en fråga som jag mer och mer börjat tänkt över. Är min framtid här i Kr.sand eller är den någon annanstans i världen.
Jag trivs verkligen hur bra som helst på mitt nya jobb, jag glädjer mig till att få komma på jobb och jag känner att jag har funnit något som intresserar mig. Men samtisigt kan jag inte låta bli att tänka på allt runt omkring, trodde aldrig jag skulle säga detta, jag Denise Spelbacken, men kanske är det så att jag börjar bli färdig med Kristiansand?
Det är som om vi har upplevt det som ska upplevas här, som om allting bara är det samma nuförtiden. Kanske är det bara jag, men jag känner att jag behöver uppleva något nytt, något som för med sig lite liv och rörelse.
Det är dock skönt att veta att jag inte behöver fatta några beslut just i detta nuet, jag har tid på mig att fundera över allt. & med det i åtanke så kan jag inte annat än medge att det känns rätt skönt att veta att beslutet ligger i mina händer och det får helt enkelt ta den tid det tar.


Utöver alla funderingar och tankar så flyter livet på rätt fint i sin vanliga takt. Man jobbar, äter, sover och försöker där in i mellan klämma in lite kvalitetstid med härliga människor. Man njuter av det sista som är kvar av sommaren ( som egentligen aldrig kom ) och börjar så smått förbereda sig inför den kommande hösten.
Det ska bli spännande att se vad den för med sig i år.





 


- Sänder även en tanke till er där hemma i Falustad, hoppas ni har det bra och att ni håller ställningarna där hemma! - Puss på er <3

Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0