vart jag än går

hmm ibland lurar jag lite lätt på om jag tycker om att leka med döden, eller ja döden var kanske att ta i men jag förstår inte riktigt varför jag sätter mig i situationer som jag vet att jag bör hålla mig ifrån. Det är egoistiskt av mig att inte tänka längre än vad näsan räcker, men samtidigt vet jag att jag inte inte riktigt kan hålla mig ifrån. Tror det är dags för att ta tre steg bak och låta spänningen få gå sin väg. För i slutändan gynnar det oss alla mer eller mindre.
 
Precis kommit hem efter jobb och är totalt död, har bara lust att lägga mig i fosterställning och dra av någon riktigt bra film. Men lägenhetsvisning väntas klockan sju så ja, jag får väl helt enkelt skjuta upp det till efter det.
 

kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0