- en sån där vanlig måndag.


Ja men då var det måndag igen då. En ny vecka med nya möjligheter och bara fyra dagar igen på jobbet, stort plus.
Lovade en uppdatering igår, ja jag vet. Men om jag ska vara helt uppriktig och ärlig, både mot er och mig själv så är mina söndagslöften ingenting att lite på, söndagar över lag är en rätt komplicerad dag, så man ska aldrig lova ut något till dessa.
.
Helgen spenderades i goda vänners lag. Tog oss en tur ut på byn på lördags kvällen och träffade på en massa trevligt folk. Hände faktiskt ingenting nämn värdt, ingen gjorde ur för sig, ingen tog tabrage på någonting. Var en rätt lugn kväll faktiskt.
.
.
Något annat som skett som är nämn värdt, hmmm...
Jo kanske det faktum att Mallans Andre aldrig stekt korv i stekpanna?!
Han fråga helt seriöst hur man gjorde om man bara la ner dem i stekpannan eller om man var tvungen att ha smör eller olja till. Helt ärligt trodde jag karln skämta med mig men tydligen har norskar aldrig lagat korv i stekpanna?!?
Men blir man förvånad? - Nej.
.
Idag har mitt paket kommit eller rättare sagt det har kommit till posten så i morgon får jag gå och hämta ut det, så nu känns morgondagen redan mycket bättre.
.


Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0