efterlängtade helg

.slumra till nu på eftermiddagen (för ovanlighetens skull) och var i någon slags vakens/sov koma när Emil ringde, trodde de var natten mellan torsdag och fredag och förstod verkligen inte varför han ringde så här sent ( trodde klockan var vid tolv, ett) en annan skulle ju upp vid fem ¨på morgonen. Men efter et X antal sekunder börja jag förstå att det faktiskt var fredag och helg, ibland är livet allt bra underbart.
.
.
Så nu ska jag kasta mig in i duschen och sedan blir det att tillbringa kvällen ilag med Emil & Malin, riktigt bra fredag vill sägas.
.
.
By the way, igår fick jag en fantastisk överaskning av mina föräldrar, det gjorde min dag, min vecka. ja det gjorde allt!
.
.
Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0