kaos

ja det är väl typ det ordet jag skulle vilja använda om jag skulle beskriva den senaste veckan...
Och det här med att komma in i mina jobb vanor igen är tammefan inte det lättaste.
Kommer hem efter jobbet och är totalt död som igår, slutade vid ett, var hemma kvart i två, sov från två till halv sju och somnade sedan om igen vid elva.., kan man kalla det ett liv?!
förhoppningsvis blir det någon ordningen på det här snart.
.
.
Föresten, ni som tror på övernaturliga ting, sånna här ting som andra skulle kalla overkliga. Ni skulle gilla er här i vår nya lägenhet. Skulle väl vilja påstå att det finns både det ena och det andra här, så ja vi får väl se hur detta utvecklar sig.
.
.
Nej nu ska jag avsluta denna afton ilag med Leif GW Persson, den mannen, han vet vad han snackar om han!



Kärlek/ds



Kommentarer
Lisa Backlund

Låter spännande, vill veta mera......

2012-01-08 @ 14:21:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0