satan i gatan

Nu ni, nu har snön kommit och den har faktiskt legat kvar sedan i söndags, nytt rekord för denna vinter. Dock hade det inte gjort mig ett dugg om den inte kommit över huvudtaget. För i och med denna snö har jag fått sånna här köld utslag igen ( ja jag vet att jag får allt mellan himmel och jord som ingen annan människa får ). Min hårbotten dunkar av att jag har klöst sönder mig, kommer väl vara hårlös om några dagar också, kul kul.
- Helst av allt skulle jag vilja doppa huvudet i en hink full av idominsalva, idominsalva funkar fan till allt.

Över till något mer positivt. Tilda J gav oss en riktigt härlig nyhet nu i helgen, så om de högre makterna plus gud är villiga att godkänna detta så kan vi nog alla se fram emot en riktigt härlig vår & sommar - det gillar moi skarpt.

Dags att dra täcket över huvudet och fokusera på morgondagen. 04.45 ringer klockan - lov att säga pass på den?


Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0