10/01-12

Vet inte hur jag ska få en rätsida på min vardag, på mitt liv. Känns som om jag går runt i min egna lilla glasbubbla och är totalt i min egna lilla värld, känns som om jag lägger ner all min lediga tid på att sova, vilket antagligen är resultatet av att fokusen är inte där den ska. Känns som om kroppen ger upp en liten del av sig själv för varje dag som går, det låter kanske konstigt..
Men om ni frågar mig, så är det värsta av allt, att inte känna igen sig själv och sin egen kropp.
.
.

Nu blir det att kosa till det med en kopp varm choklad och sedan blir det att ta tabrage på sängen.
.
.
Ni får tycka vad ni vill, men jag är helt såld på den här versionen.
http://www.youtube.com/watch?v=cC1tAiRuvog


Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0