fulländad dag.

Kort och konkret, min dag. Torsdagen den 19 Januari.

Drog och började på jobb vid halv sju i morse, trött som en zombie, stack av vid ett tiden och tyckte att livet var rätt bra.

Satte mig på bussen ner till byn vid halv två tiden, men tror ni inte på själva fan att de är några pissidioter som börjar slåss vid sätet bakom mig, och ja nu snackar vi riktigt slagsmål. Polis och hela köret. Resultatet av detta: En buss tur på 1 timme ( brukar ta ca 20 min ) - för er som är lite extra instresserade - http://www.fvn.no/lokalt/politiloggen/Slass-pa-bussen-2183234.html

Kom till slut ner till byn, ett snabbt besök vid synoptik för att investera i lite ny linsvätska samt ett besök till Tandis, och vi kan väl konstatera att jag hade rijält med flax då de inte hade hunnit sänt ut något brev till mig angående ett besök. För en annan har ju både ny adress och nytt mobilnummer så de hade ju aldrig fått tag i mig och då mina vänner hade jag vart ett X antal hundralappar fattigare. Det här med att inte dyka upp vid tandis i tid är inte att leka med.

Drog sedan hem och vaskade lägenheten för det var nämligen min städvecka, kände mig riktigt nöjd när jag var klar. Städar hitler kom även hem och godkände så nu har MR. Robstad mycket att leva upp till nästa vecka.

Kvällen avslutades med fruktkväll och mys. Och vi kan bara klargöra att de där tropiska frukterna som kostar dubbelt så mycket men ser så fantastiskt goda ut är totalt överskattade. Härdan efter blir det vanliga frukter till vanligt pris.

God natt gott folk och all kärlek till er / DS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0