tirsdag den 31 januari


Vid denna tidspunkt skulle en annan egentligen vart på jobb, men eftersom det tydligen inte räckte med att ge mig lite allergi utlsag och div så verkar de högre makterna passa på att ge mig lite ögonbetenselse också. så ja här sitter jag. Dock kan det ju hända att detta har med dessa allergi utslag attt göra då detta med ögonen kan uppstå tack vare allergi.
aja i vilket fall som helst så förstår vi ju alla att man inte kan gå runt med detta i mitt arbete så då fick det bli att vara hemma istället och kurera.

Snön har legat kvar sen sist jag skrev och inte till min stora förtjusning, Tycker att snön hör julen till men sen får det gärna vara bra för min del. Visst är det fint när det blir lite ljusare och sådär men denna kyla och halka, den är inte att leka med.


I just fall in love again - http://www.youtube.com/watch?v=ldGN80WgDtI





Till det här med spökerierna.
-Vi var kattvakt i helgen och det sägs ju att djur märker av mer än vad vi människor gör. Denna katt stod och skrek i samma hörn och bara stirra upp i taket ett x antal gånger och alltid på samma plats.
- Min dator slog på sig själv inatt från ingenstans, vakna upp av att de var nått jäkla ljud på den (Jag vet att jag stängde av den igår kväll) .
 -När jag lyssnar på musik på mobilen så så blir det tyst ibland och när jag kollar på mobilen så är det som om någon har tryckt på pause, och detta sker bara här i lägenheten.
-Malin har vaknat upp om natten och hört hur någon håller på inne på badet, hon har vart rätt säker på att det vart jag, men som ni säkert förstår så har det inte vart jag och heller inte Andre.
Så nu vet ni lite hur det är här. Kan uppdatera er när det sker något mer, sker oftast något dagligen men som inte är av lika märkbart värde.

häääpåer
Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0