just like that

En kväll som denna känner jag att det är tid för en liten uppdaterning. Eller en uppdaterning är nog fel ordval då jag inte skulle ha en chans att återberätta vad som hänt sedan sist, kanske är det bara som så att nu finner jag ro och tid för att få skriva av mig lite. Det har vart så mycket i det sista och det är väl fortsatt ting som inte riktigt är där de skall men just i detta NU känner jag ett lugn som jag inte kännt på mycket länge, känns som om jag går runt på hövarv hela tiden eller rättare sagt mina tankar och funderingar tar aldrig slut. Slår alltid på någonting på datorn när jag ska sova, bara för att få slippa ligga i mörkret och tystnade, det är som om allting kryper närmare inpå en då och sömnen infinner sig aldrig bortsett från ett undantag och det är när jag får komma hem till mamma & pappa i Boda. Jag slipper tänka på allt runt omkring, jag får liksom bara vara här och nu. Och eftersom jag är hemma såpass sällan som jag är så ska jag lova er att jag njuter, jag njuter till tusen.
Därför ska jag utnyttja denna tid till max, ta en rijäl översikt över mitt liv för att sedan samla mig själv och ta med mig lugnet tillbaka till min vardag som jag förövrigt stromtrivs med!
- Ibland är allt man behöver en pause!



Kärlek/ ds




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0