a beautiful day

Fredag, efterlängtade fredag - finns väl ingen härligare känsla en när man slutar på jobb en fredag och vet att det står två fria dagar till förfogande - smack.

veckans miss.
En annan har inte fått nå skatte skit så vet inte riktigt hur man ska tolka detta då det pratas om detta runt varje gatuhörn, frågan är om det är restskatt som kommer knackade på dörren? - För guds skull, säg att jag har fel.

Veckans hiss.
Mina och Pärs sms konversationer. Skulle kunnas skrivas och besvaras med två meningar men eftersom jag och Pär egentligen hatar det här med smsande, telefon prat och allt annat seriöst trams så fyller vi ut våra sms med en massa sjukt piss, så när man känner att man behöver ett gott skratt går man bara in och kikar lite lätt på våra konversationer, det roar själen gott vill jag lova!



Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0