sammanbrott, inte långt ifrån.

Alltså jag vet inte hur många gånger jag har vart påväg och klicka totalt idag. Hur många PISSIDIOTER finns det i världen? Blir så förbannat trött på idiotiska frågor och värdelösa kommentarer, har ni inget vettigt att komma med så kan ni väl bara hålla käften. Gör världen en tjänst, snälla.

Som ni hör så är verkligen inte detta min dag, tror i ärlighetens namn detta kan vara 2012 värsta dag än så länge. Just därför känner jag att jag bara vill vara för mig själv och tillåta mig själv attt hata resten av världen, tror föresten inte jag är något vidare sällskap idag i alla fall. Ska dock möta upp Emma snart för att ta lite sol men rent teoretiskt sätt så umgås vi ju inte, vi tar mer eller mindre sällskap dit och hem. Men kanske kan hon få mig på bättre humör, bara inte mitt humör smittar av sig på henne.....

Och när ska mina ögon sluta att fucka ur, alltså jag är så trött på detta... att gå runt med brillor är inte riktigt min grej, känner mig så jäkla obekväm sen er det inte praktiskt för fem öre. En dag till sen skiter jag i detta och blir det problem för de högre makterna så skiter jag faktiskt i det också, de har ändå aldrig vart på min sida.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0