set fire to the rain

Precis hemkommen från ett besök vid solariumet.... Önskar att jag vore en av dem som njöt av att steka sig själv i ett trångt utrymme som luktar därefter. Förstår inte riktigt hur jag orkar att plåga mig själv med detta ett x antal gånger i veckan, för i ärlighetens namn är det ingen höjdare. Men eftersom det ger ett positivt resultat så får man väl stå ut, nästan blivit lite utav en drog det där. Och vad gör man inte för att känna sig lite extra snygg av och till!?


Ibland kan jag inte annat än att tycka väldigt mycket om min chef (även fast han kan vara en pain in the as sometimes, haha)


Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0