Bättre sent än aldrig

Har vart så där ruskigt dålig på att uppdatera, senaste inlägget var ju om att Kristin skulle anlända. Och vilken vecka vi hade, bara massa tok, galenskaper och skratt, men jag älskar det. Det enda jag inte förstår, är, att varje gång Schmidt Lämnar staden så är det som om alla äventyr och galenskaper drar sig till mig. Jag är med om så sjukt mycket ting att det inte blir någonting över till resten av året, det är som om mitt liv tar en helt ny vändning och i ärlighetens namn förstår ingen utav oss varför detta sker varje gång hon åker, det enda vi kommit fram till är att det sker. Konstigt men sant.


Vill även poängtera att denna vinter har Kr.sand presterat den vintern som vi väntat på i två år, nämligen med snö i ca 2 veckor och vår redan i februari, kan inte annat än gilla det. Bye bye vinter och välkommen våren!
Och snart har vi påsken här också, känns förbannat skönt att få lite fri nu, känns som om jag bara jobbar hela tiden. Även fast jag har alla helger fri så känns det som om jag inte hinner med någonting så dessa dagar i april kommer bli underbara, hade dock väldigt gärna velat åka hem under påsken men har kikat upp det här och tror dessvärre inte min ekonomi godkänner detta, tragiskt tragiskt. Kanske ska ansöka om bidrag?

Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0