take it all

Tårarna har sprutat hela dagen och jag har inte kunnat gjort ett skit åt eländet och nej, jag har inte tjutit för att jag vart ledsen, hallå jag är väl aldrig ledsen?!- haha. Nej de är nå problem med linserna igen så direkt efter jobb åkte brillerna på så nu hoppas vi på att det gett me sig tills jag ska upp i morgon bitti igen.

Helgen som var var en riktigt trevlig sådan. Vädret var helt fantastiskt och Ändru hade bursdag. Så för att fira till det lite extra drog jag, Ändru och bekker Martin till helige land och averkade första ölen vid två tiden och sedan fortsatte det bara. Kom väl hem vid sju tiden och då var det bara att fixa i ordning sig för att sedan delta i förfetsen som Ändru hade fixat ihop, vilket även det var en lyckad tillställning. Jag, Mallan, Kattis, Emma och resten karlar, inte illa pinkat det heller haha, nej men skämt och sido men det var faktikt riktigt kul, alltid lika trevligt att hänga med folk du inte hänger med allt för ofta.



7  arbetdagar mina vänner, 7 arbetsdagar sen tar vi ett efterlängtat påsklov.

Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0