Dont Stop Believing

 
Precis hemkommen efter ytterligare en kundekväll, riktigt mysigt med sånna måste jag säga, dock är det väl inte allt för bra att det bjuds på så mycket gott, pizza två dagar i rad är väl inte direkt vad kroppen behöver. Men ska väl försöka ta tag i det där sunda till nästa vecka, då ett nytt kapitel i livet börjar igen. Har kommit in i lite nya tankebanor nu i det sista också och tror att det är i precis rätt tid jag har gjort det, känner att jag är redo att släppa greppet och våga tro igen, chansa på att det finns någonting bortom horisonten.
 
In i mellan allt dettta kan jag inte låta bli att känna mig upprörd, förbryllad, arg, rädd och totalt hjälplös. Ibland förstår jag inte hur somliga människor tänker, hur vissa kan vara så otroligt egoistiska att de inte klarar av att se eller tänka längre än vad näsan räcker, att inte allt kretsar runt dem utan att det faktiskt finns människor som är viktigare just i detta nuet. Kärlek och positiv energi är till för att brukas på de människor som förtjänar det och som behöver det, inte på de som missbrukar det och tar det förgivet!
 
 
- Det känns fint att veta att man är uppskattad på sin arbetsplats, så tusen tack för rosorna S.O.
 
 
Avslutar denna kväll med ett långt och värdefullt samtal med miss Nyling på skype, slå det om ni kan!
Kärlek
/ds
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0