ha det på badet

Alltid lika vemodigt att säga hejdå när man lämnar Falustad och alla de underbara som finns där, man tror att det ska bli lättare för var gång det sker, men tror det snarare blir åt andra hållet. Men har i vilket fall som helst haft en helt otroligt fin vecka där hemma, spenderat tid med underbara människor som bara sprider en massa glädje och skratt runt omkring sig, människor som jag önskade att jag kunde få ha i min närvaro oftare.
 
Men nu är vi tillbaka på hemmaplan igen och det känns faktiskt bra det också, tar lite tid att komma in i rutinerna igen nu när man vart ledig ett tag, lite lätt ringrostig sådär, men tur att man är "ung" som min Pappa garanterat så fint hade sagt, haha.
 
Mycket som sker nu framöver och är lite smått oroad över hur jag ska hinna med allt, man är ju inte stålkvinnan direkt, men på något sätt ska man väl lyckas knåpa ihop det hela så det går i ett ut. I morgon ska i alla fall jag och Emma äta fin middag ilag och det mina vänner, det är fredagsmys det!
 
 
 
 
Somliga ting är inte menat och i ärlighetensnamn är det rätt skönt att inse det.
/ds
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0