i all sin glans

Har nu vart hemma i två dagar och börjar landa lite lätt, men vilka fantastiska dagar jag haft än så länge!
Drog hem till Sebastian på lördags kvällen och tanken var väl att man skulle ut krogen, träffa folk, men var alldeles för trött för det så blev att spendera kvällen hemma vid Sebastian istället, men lika trevligt det!
 
Söndagen spenderades med Malin, Tilda och Elin x 2 och vilken fantastiskt underhållande söndag! Rättviksmarknad, hockey och söndags mys, en riktigt skön blandning av en annars så trist dag.
Måste ju sägas att det var längesedan jag skrattade så mycket, här finns inga hämningar på vad man kan säga eller berätta, Nej här är alla bara sig själva och folk bjuder på sig själva på ett sätt som är helt unikt.
Jag kan inte annat än säga att jag älskar det! - så tusen tack för en dag i sann glädje!
 
Kärlek/ds
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0