The last dance

Somliga dagar får man inte riktigt med sig någonting utav och idag har just precis vart en sån dag. När man sitter här på kvällskvisten och tänker " vart tog dagen vägen", lite lätt ångestframkallande. Tur att det kommer en ny dag imorgon.
 
Gårdagen var nog bland de bästa kvällarna på länge. Åkte hem till Emma för att äta middag ilag med henne, Lisa och Johan. Färska räkor och musslor stod på menyn, det var gudomligt gott vill jag lova. Och vilken trevlig kväll det var, mycket skratt och djupa diskutioner, precis en sån kväll som får en att må så bra!
Tog även turen inom Harveys efter att vi lämnat suldalen,mycket folk ute igår, kul då man träffar på mycket igenkänt folk. Dock kan jag inte komma ifrån det faktumet att jag saknar gamla Harveys, visst det var förbannat trångt vissa kvällar men man visste alltid var man hade alla och man slapp springa runt och leta, nu är det som en enda stor labyrint, men ska inte klaga för små saker, är i alla fall fortfarande samma gamla härliga stämning!
 
 
 
Du och jag för att nån var full
Du och jag för våran skull
Du och jag för stämningen,
för den mjuka bedårande skymningen,
för isen som äntligen spruckit loss,
och du och jag för oss
 
- Lars winnerbäck.
 
 
Kärlek/ds
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0