10.09.12

Idag har vart en sån där dag när jag bara vankat runt i min egna värld och i princip bara vart i mina egna tankar, men somliga dagar gillar jag det, det känns som om man får klarhet över saker och ting.
Helgen har passerat lika fort som den kom, den ena helgen är den andra lik, så nej det skedde inte något speciellt märkvädrigt denna helg heller. Dock kan man väl se det på både gott och ont, haha.
 
Biljetterna hem till Sverige är nu bokade och jag glädjer mig sjuk mycket. Nu hoppas jag bara att tiden kommer rusa förbi så avfärds dagen snart är här. åhh ta mig hem!
 
 
 
"Underskatta inte värdet av att göra ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra."
 
 
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0