blå blå ögon

Sitter här och funderar på om mina grannar hör vad jag lyssnar på för musik, för i sånna fall tror jag inte riktigt att jag ligger top tio hos dem, eller tjaaa gillar de dansband så är det ju bara för dem att luta sig tillbaka och njuta. Men har inte riktigt fått den uppfattningen av att norskar är så intresserade av den genrern, vilket är synd då den oftast som alltid får en på riktigt gott humör.
 
Igår hade jag fri men idag var jag tillbaka på jobb igen och idag har jag i princip vart själv uppe i butiken hela dagen, då alla de andra vart och fixat nere på lagren så ja jag kan väl säga att det vart en dag med full fart. Har även fått ett par till skor idag, eller ja jag får välja ett par skor ifrån ett visst märke men jag har redan bestämt mig för vilka det blir. Är ett par skor ifrån märket Fitflop ( ja det heter så för alla er som nu sitter och funderar på om jag skrivit fel ) Helt otroligt goda skor måste jag säga, de avbelastar rygg och nacke samtidigt som de tränar rumpa och ben ( inte illa det inte ;) ). Kanske inte de vackraste man skådat men de är otroligt sköna att gå på, och de jag har valt är faktiskt riktigt tuffa så här till hösten/vintern. De kommer värma mina fossingar gott när kylan kommer vill jag lova! - har jag sagt att jag stor trivs på mitt nya jobb?
 
Avslutade denna härliga höstdag ilag med Emma B, vi lagade mat och kikade på ung och bortskämd och jag vet faktiskt inte om man ska skratta eller gråta av det programmet men underhållande är det i vart fall. Och jag är riktigt glad över att jag har Emma B här hos mig!
 
 
 
Kärlek/ds
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0