Daglig dos

Hösten tar ett allt starkar grepp om oss men än låter den solens strålar lysa på oss och in i mellan känns en svag värmande bris mot ens ansikte och man kan inte annat än att njuta av det sista solen har att ge. Mörkret faller snabbare för var dag som går och snart kommer ljusets dagar vara ett minne blott.
 
 
 
En ny vecka har tagit fart och vi ska inte klaga på starten, än så länge har allt flytit på riktigt bra och vi hoppas på att det kommer fortsätta sån. I helgen som var drog jag och Emma ut på galej. Först var det förfest hemma vid Andreas, vilket alltid är lika trevligt. Sedan bestämde vi oss för att göra något ut över det vanliga, så istället för att dra på Harveys drog vi till det nya stället Ölbryggeriet som har öppnat här och vi kan väl säga som så att vi gjorde ett riktigt bra val. Det var ruskigt mycket folk där och stämmningen var på topp, härliga människor i massor och ölen flödade, dock tror jag inte jag är en så bra ölkännare som jag inbildat mig men som sagt, det är alltid trevligt att testa på någonting nytt. Efter nån timmes tid byttes dessa öl ut till drinkar och det blev lite mojito, Daiquiri och en och en annan shot, så ja man mådde väl som man förtjänade på söndagen. Men det var det faktiskt värdt för lördagskvällen bjöd på en riktigt trevlig afton, så där hamnar vi nog igen!
 
Kärlek till er gott folk / ds
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0