en baktanke?

Inatt drömde jag att vi var ett gäng som drog på sol semester och jag lovar er det var ett rijält blandat gäng, de var jag, Malin hellqvist, Peter från danska paradise hotel samt hans flickvän Amelia och sen var det Anden och Fröbom och som pricken över i:et kom Haxhaj, Andre och Schmidtan sista dagen vi andra var där, men det värsta av allt var att alla var brunare än jag, till och med de som kom efter vi hade vart där i två veckor.. och hur mycket jag än låg där och stekte i solen så skedde det ingenting. Ahh det låter kanske inte så hemskt men det lovar jag er att det var. Fick en liten uppväckare där med att jag kanske bör ta tag i det där med solningen igen, för seriöst, så här blek har jag inte vart på de senaste två åren...
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

HHAHAHAHA störda människa. ska detta va en pik mot mig att ja e så vit alltid?

Svar: Ja du vet drömmar kan driva en till vansinne ;). Och självklart var det inte någon hint till dig, då jag inte riktigt förstår vad det skulle vara för hint, du är väl ingen blekfis?!
Denise

2012-09-03 @ 00:50:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0