Jo man tackar!

 
Jobbat idag som vanligt om måste ju faktiskt säga att jag trivs jätte bra med dem jag jobbar med samt att jag har en otroligt bra chef, så det finns ingenting att klaga på. Men vad säger man när chefen frågar en om man skulle kunna tänka sig att ställa upp och gå modell ute på gatan nästa helg då det är något stort jippo??
Ni vet en annan fick ju kalla kårar och trodde jag skulle svimma där lite lätt.. Inte nog med att det är ruskigt mycket folk ute på stan på lördagarna utan det är bara just i vår gata det är en sån här tillställning..
Och ni vet en annan då som går som en kråka och bryter och stukar fötterna om vartannat, jo det vore väl just snyggt det..
Måste säga att mina tankar drar iväg en del och det enda jag får upp i huvudet är den där sidan i Falukuriren "avböjer vänligt men bestämt"
ahh ni, det ska då till att vara jag...så rätt och slätt så får vi nog bara se hur det blir med det där kalaset...
 
 
Fredag i morgon - bästa dagen på hela veckan - det är kärlek det!
 
Kärlek/ds


Kommentarer
Lisa Backlund

Sträck på dig nu, du kommer att vara en fin modell.....fin bild på pappa o dig.<3

2012-09-15 @ 13:09:58
mallan

"avböjer vänligt men bestämt" hahaha åhh joo kom igeen göööre och säg åt emmsi att filma! Kanske får du ha sånna där fina kläder som tessi fick ha på sig när hon var hårmodell haha
PUUUUUSSS

2012-09-19 @ 15:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0