ny dag, full fart..

vilken morgon..
vaknade och hade riktigt god tid på mig men som vanligt flyger tiden förbi och jag sitter inne i något program på tvn och glömmer helt bort tid och rum. Kastar på mig kläderna och ska rusa till jobb, men i sista sekund får jag syn på stekpannan som jag bara känner att jag måste diska av, så rycker tag i stekpannan och drar på vattnet och glömmer totalt bort att jag inte ska rycka till så hårt. Vattnet och divesre ting som stekpannan innehöll sprutar överallt, vilken total miss. får ett hysteriskt utbrott i samma sekund som allt sker och inser att jag fort som sjutton må få på mig en annan skjorta så rycker tag i den första jag ser och stressar iväg. Väl inne i hissen inser jag min storra tabbe, jag har klarat av att total missmatcha min outfit och inte till det bättre vill jag lova, så nej en annan kan väl inte påstå att man kännt sig speciellt attraktiv en dag som denna.
 
 
Fick dock en trevlig överaskning på jobb när Emma kom in och tyckte vi skulle äta pannkakor ilag idag så det blev det med vaniljglass och blåbärsylt, gött som mos! Inte det sundaste, men änt det alltid som så att det som är osunt oftast är det godaste. Aja trillar jag av pinnen idag/inatt så gör jag det med en glad mage i vart fall.
 
 
Blev även mycket förbryllad när jag kollade mitt kontoutdrag idag, för helt plötsligt märker jag att det är mycket mer pengar på mitt kort än vad det borde vara så när jag kommer hem kikar jag upp det på datorn och då visar det sig att någon fört över 500 till mitt konto och jag hajar faktiskt ingenting, så är det någon som känner sig vid detta så kan ni väl hojta till. Annars ser jag detta som ett glatt tillskott till min annars risiga ekonomi, haha.
 
 
Har även fått byta några ord med Schmidtan idag och det glädjer mig att livet flyter på för er där borta i storstaden även fast jag helst av allt hade velat haft er här nere, för shit vad jag saknar dig fröken schmidt, ibland tror jag faktiskt att jag sitter och inbillar mig att du sitter (sover) bredvid mig här i soffan till en nio bio, haha.
Men jag hoppas vi får möjlighet att ses om några veckor - hade vart fantastikt!
 
Kärlek/ds


Kommentarer
mallan

haha sitter (sover) skönt att du saknar min närvaro i vilket tillstånd jag än är! Det är värre för André nu när han inte har någon vaken medmänniska när jag har hamnat i dvala...
Men göööö vad jag saknar niobio!!!
Det var ju reklam för att det skulle sända nya beckfilmer kl 21 på söndagar så en annan var ju helt till sig i söndags när jag efter en minut insåg att jag har sett den redan. Snacka om att vi har gått igenom varenda film på denna jord under vår TV lösa tid på gyldenlövesgate...

2012-09-19 @ 15:50:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0