sliten var ordet!

Vilken vecka säger jag bara, har seriöst inte haft så här fullt upp på evigheter. Jag har jobbat extra mycket denna vecka, då chefen har vart i Oslo samt att vi har fixat och donat med nya lägenheten tre kvällar på rad och de resterande två har jag tvättat och städat i lägenheten jag bor i nu, så ja denna vecka har det inte funnits någon tid för att bara slappa av. Just därför känns det extra underbart att jag ska få komma hem till Emma på middag i morgon som har besök av mamma Lisa och pappa Johan, tror det är just en sån kväll jag behöver för att orka med den sista veckan innan jag tar lite semester, man mår alltid så bra när man får umgås med människor där hemifrån.
 
Vill även passa på att tacka mamma och pappa för paketet, innehöll allt vad man kunde önska sig - puss på er!
 
Tror det är dags att krypa till kojs nu, vankas ju jobb i morgon också så då gäller det att vara pigg och allert!
Ha en fantastisk helg allesammans!
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0