zzz...

Ytterligare en helg har passerat och snart, riktigt snart få jag komma hem och bara mysa. Dock känns det som om det är julen jag ska komma hem till, sitter till och med och känner ett visst sug efter glögg, men vem vet kanske vi har någon skvätt glögg kvar nere i källaren från förra året, man kan ju alltid hoppas!
 
Kommande vecka består i oändligt mycket arbete, har tagit åt mig lite för mycket kanske, men samtidigt känner jag att det är värdt det nu när jag ändå får ledigt så pass länge som jag får. Då kan jag lika gärna slita ut mig lite nu här innan så att säga!
 
ähh nu blir det att ta tabrage på denna söndag också!
Puss och godnatt - D.S
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0